Ako ste možno postrehli, nedávno sme sa rozplývali nad relatívne novým počinom známeho lyžiara, podnikateľa a vlogera, Jona Olssona. Stredobodom pozornosti bola jeho nová Audi RS6 Avant, ktorá je už mimochodom aktuálne mimo jeho vlastníctva. Ako hovorí sám Jon, dobrá ponuka sa neodmieta 🙂

Samozrejme, ak by išlo len o ”normálnu” produkčnú verziu, nebolo by to ničím zaujímavé a aj z toho dôvodu bol na karosérii umiestnený znak spoločnosti ABT. Tí viac automobiloví už približne tušia o čom je reč, ostatní sa budú mať možnosť o tomto unikátnom stroji dozvedieť viac v našom predchádzajúcom článku. Každopádne poďme rovno na vec. Ak sa vám predchádzajúci ”úlet” zdal byť extrémny, čo poviete potom na toto?

Celý projekt pochádza z civilnej verzie klasického géčka, jeho o niečo živelnejším súrodencom bolo vyhotovenie s menom G 63 AMG 6×6, pričom vyčerpaná produkcia priviedla Mercedes k nápadu pre ďalší výtvor s označením 4×4². Menej kolies znamená aj o niečo nižšiu cenu, no aj vzhľadom na tento fakt sa stále jedná o nie práve najlacnejšie vozidlo s trojcípou hviezdou na kapote. 

zdroj: Instagram

A keďže Olsson nenechal nepovšimnutý ani motorový agregát, považujem za irelevantné spomínať základné špecifikácie. Poďme sa teda presunúť k tomu prečo je tento exemplár ešte o niečo výnimočnejší ako tie už tak dosť brutálne aktuálne verzie. Odhliadnuc od extrémneho polepu ste si samozrejme nemohli nevšimnúť, že danému modelu niečo chýba. Tí bystrejší si už určite všimli, že tým elementom je celá strecha. Áno, nejde o žiaden photoshop, ale skutočne tam tie rámy nie sú. Otázkou avšak naďalej ostáva, čo môže človeka priviesť k tam drastickému kroku, ako je vlastnoručne odstrániť celý strešný rám. V Jonovom prípade to bolo v celku jednoduché, odopoveďou sú nedostatočne vysoké garážové priestory. 

Odhliadnuc od extrevagantného polepu tu nájdete aj luxusnú vsuvku ako je tíkové drevo alebo upravený zvuk výfuku, s ktorým sa konkrétne pohral známy úpravca Akrapovič. Čerešničkou na torte je brutálna sila, ktorá bola z pôvodných 420 upravená na 780 čistokrvných konských síl. A keďže spotreba asi nie je údaj, o ktorý bude z vašej strany záujem poďme si ukázať takmer neobmedzenú praktickosť, ktorú toto priam neskutočné vozidlo ponúka. Neprekvapí vás obrovský náklad, prechádzanie obrubníkov v mestách, kamaráti na prednej kapote, palmy na zadných sedadlách alebo žena za volantom. Sami sme tomu nevenovali veľkú pozornosť až do momentu, kedy sme to nevideli na vlastné oči. Preto vám viac povie sám Jon Olsson v jeho novom video blogu… to skrátka musíte vidieť!

(Visited 53 times, 1 visits today)

Komentovať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *