V Spotify sa rozhodli pre rázny krok. Testujú novinku, vďaka ktorej sa budú dať všetky reklamy preskočiť, a to bez rozlíšenia či si za službu platíte alebo nie. Novinku zatiaľ len testujú, no ak sa tento upgrade osvedčí, dočkať by sme sa ho mali už čoskoro. 

Služba „Active Media“, ako novinku nazvali, sa aktuálne testuje v Austrálií. Vďaka tomuto vylepšeniu bude môcť používateľ preskočiť všetky reklamy a dostať sa tak k hudbe ihneď. A to aj keď budete službu využívať zadarmo.

Výhodu získajú aj inzerenti. Tí tak po novom budú platiť len za reklamy, ktoré používateľ nepreskočil. V Spotify ešte neprezradili, ako táto služba presne bude fungovať a či sa budú dať reklamy preskočiť ihneď alebo až po určitom čase. Myslíme si však, že táto novinka inzerentov istotne poteší. Budú totiž môcť inzerovať tak ako doteraz, no s tým rozdielom, že zaplatia len za reklamy, ktoré si používateľ pozrel a nepreskočil ich.

zdroj: cnet.com

Ešte väčšiu výhodu to však prináša používateľom samotnej služby. Aj keď bude možno veľa ľudí, ktorí si za službu platia, frustrovaných, keďže túto novinku by mali dostať aj používatelia, ktorí si za službu neplatia. Tým by sa však rozdiely medzi rôznymi platenými balíčkami a využívaním služby zadarmo stratili. Spotify  tak pravdepodobne upraví niektoré balíčky a ich ceny, ako aj ich výhody.

Popularita rastie

Nejasné je zatiaľ to, ako bude mať „Active Media“ vplyv na finančné prostriedky spoločnosti Spotify. Platforma bola za minulé roky veľmi silná a mesačne dosahovala vyše 180 miliónov aktívnych používateľov, čo predstavuje medziročný nárast o 30 percent, vrátane viac ako 101 miliónov používateľov podporujúcich reklamy na 65 trhoch po celom svete. Výnosy z reklamy dosiahli približne 158 miliónov dolárov – čo je o 20 percent viac ako v minulom roku.

zdroj: wersm.com
(Visited 90 times, 1 visits today)

Komentovať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *