Kybernetická bezpečnostná revolúcia: Nástup hrania vo vzdelávaní
Prechod od tradičného fundraisingu k formovaniu budúcnosti bezpečnosti v oblasti kybernetickej vzdelávania cez hry, Taylor Lewallen zmenil spôsob, akým študenti získavajú informácie o hrozbách v online bezpečnosti. Na čele sociálnych iniciatív spoločnosti CrowdStrike, Lewallen vedie programy, ktoré premostili medzeru v oblasti kybernetickej bezpečnosti kreatívnym a angažujúcim spôsobom.
Lewallenova dôležitá práca zahŕňa podporu Centra pre zabezpečenie infraštruktúry a bezpečnosti (CIAS) pomocou inovatívnych stratégií. Využívajúc silu hier, CrowdStrike spolupracovala s CIAS na vylepšení karetných hier Cyber Threat Defender a premenila ju na vzdelávací nástroj, ktorý predstavuje zásady kybernetickej bezpečnosti študentom od základných škôl až po vysokoškolské úrovne.
Hra Cyber Threat Defender, prirovnateľná k populárnym karetným hrám ako Pokémon a Magic the Gathering, ponúka interaktívny zážitok, kde hráči budujú obrany na ochranu svojej siete pred kybernetickými útokmi. Pod vedením Lewallena CrowdStrike predstavila palebný zásobník, ktorý obsahuje protivníkov a riešenia v oblasti kybernetickej bezpečnosti, obohacujúci tak herný zážitok pre študentov z celého sveta.
Gamifikáciou konceptov kybernetickej bezpečnosti Lewallen a CrowdStrike usilujú sa kultivovať ďalšiu generáciu odborníkov v oblasti kybernetickej bezpečnosti a zabezpečiť, aby sa učenie stalo príjemným a prístupným pre všetky vekové skupiny. Prostredníctvom iniciatív ako Cyber Threat Defender sa prostredníctvom dynamického a ponorného spôsobu zásadne mení krajina vzdelávania v oblasti kybernetickej bezpečnosti, pričom zaujíma študentov a podporuje skutočný záujem o online bezpečnosť.
Časté otázky:
1. Čo je hra s kartami Cyber Threat Defender?
2. Ako hra Cyber Threat Defender zvyšuje vzdelávanie v oblasti kybernetickej bezpečnosti?
3. Aká je úloha Taylora Lewallena pri formovaní vzdelávania v oblasti kybernetickej bezpečnosti pomocou hier?
Definície kľúčových pojmov:
– Kybernetická bezpečnosť: Ochrana systémov, sietí a údajov pred digitálnymi útokmi alebo neoprávneným prístupom.
– Gamifikácia: Použitie prvkov a princípov dizajnu hier v nehracích kontextoch na oslovenie používateľov a riešenie problémov.
– Cyber Threat Defender: Vzdelávacia karetná hra navrhnutá na výučbu zásad a stratégií kybernetickej bezpečnosti prostredníctvom interaktívneho hrania.
Navrhované súvisiace odkazy:
– CrowdStrike – Dozviete sa viac o kybernetických službách a iniciatívach spoločnosti CrowdStrike v odvetví.