Automobilka Renault vyrobila pri príležitosti 150. výročia novodobého mesta Tokyo, limitovanú edíciu svojho modelu Renault Captur vo farbách japonskej metropoly. Na trh sa však dostane len 100 kusov, a tak si pre nových záujemcov pripravili nemalé prekvapenie. 

Ak by mal niekto o limitovanú verziu Captur záujem, auto si môže predobjednať. Avšak trošku inak. Auto ľuďom nebudú predávať predajcovia, ale Facebook Messenger Chatbot. Jednoducho mu napíšete a budete viesť diskusiu s chatbotom. Ak budete úspešní a zvolíte tie správne argumenty, chatbot vám auto predá, a to dokonca so zľavou. Zopár kusov sa dokonca bude dať kúpiť aj cez instastories.

Renault sa aj touto kampaňou snaží zaujať japonský trh. Kreativita im rozhodne nechýba.

zdroj: tuninggeneration.it
zdroj: wersm.com
(Visited 76 times, 1 visits today)

Komentovať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *