Profesionálny lyžiar, milovník drahých áut a svetoznámy youtuber, Jon Olsson Delér, má na svedomí ďalšiu senzáciu. Len predvčerom oficiálne spustil predaj oblečenia svojej novej značky c’est normal, a už je táto kolekcia takmer vypredaná. Minimalistický dizajn a jedinečnosť oblečenia v spojení s popularitou známeho Švéda opäť zafungovali a ľudia niektoré druhy oblečenia vykúpili za pár hodín. 

Jona Olssona môžeme, okrem športovej scény, poznať hlavne ako známeho youtubera, podnikateľa a milovníka drahých áut. Úpravami vyše 1 000 koňovej Audi RS6, luxusného Rolls Royce Wraith či Mercedesu G 500 4×4 na druhú, ktoré skončilo bez strechy, ukázal celému svetu, že si vie ísť za svojimi snami a každý deň prežije naplno. To dokazuje aj na obľúbenej platforme Youtube, kde jeho denné vlogy sleduje viac ako 1,3 milióna fanúšikov.

Image result for cest normal olsson's new brand
zdroj: redbull.com

Olsson už dávnejšie spustil predaj svojej značky známej ako Douchebags. Ide o exkluzívnu značku tašiek, ruksakov a kufrov s jedinečným minimalistickým dizajnom s Olssonovým rukopisom. Značke sa veľmi darí aj napriek pomerne vysokej cene, ktorá neraz presahuje stovky dolárov. Každá kolekcia je niečím typická a vizuálne odlišná a zväčša súvisí s príbehom športovcov, slávnych osobností či so samotným Olssonom. Svoju vlastnú kolekciu má aj Jonova manželka Janni, s ktorou šťastne žije už pár rokov a tento rok si dokonca povedali aj svoje áno. Začiatkom tohto roka pritom predstavil aj novú kolekciu mikiny s názvom Normal One. Tá vyšla v dvoch farebných prevedeniach a 3 dizajnoch.

Nová značka – c’est normal

V auguste Olsson v jednom z videí na Youtube však ohlásil založenie úplne novej módnej značky s názvom c’est normal. Spoluzakladateľom sa stala manželka Janni. Po úspechu svojej prvej kolekcie No.1 sa tak opäť rozhodol zasiahnuť do svetu módy. Výrobným manažérom značky sa stal Christian Goossens, ktorý pracoval vo viacerých úspešných módnych značkách po celom svete. Na videu, ktoré zverejnil 12. Augusta sa po prvýkrát ukázal v novom tričku s potlačou c’est normal. Vrámci videa fanúšikom predstavil novú značku a pár záberov pridal aj z procesu výroby z portugalského mesta Porto. Práve tam sa nachádza jedna z fabrík, v ktorej sa ručne šije oblečenie novej kolekcie. Už z prvotných záberoch bolo vidieť, že pôjde o exkluzívne oblečenie s typickým dizajnom Olssona, ktorý sa vyznačuje hlavne minimalizmom a kontrastnými farbami.

Po úspešnom procese tvorby oznámil predvčerom oficiálne predstavenie značky a spustenie predaja oblečenia. To sa predávalo, podobne ako Douchebags, výlučne cez eshop. Ľudia nenechali nič na náhodu a svoj diel oblečenia sa ponáhľali zakúpiť ihneď po dopozeraní videa. Niet tak divu, že už 5 hodín od vydania videa a predstavenia značky boli niektoré druhy oblečenia vypredané. Išlo hlavne o pánske tričká a mikiny. Dámska kolekcia, s pózujúcou Janni na fotkách, je ešte zväčša k dostaniu. Vypredaná je len dámska mikina.

Ľudí neodradila ani vyššia cena, ktorá je však pochopiteľná, keďže sa jedná o exkluzívny a kvalitný druh oblečenia. Rýchlemu predaju prospela aj limitovanosť počtu kusov a persona samotného Jona Olssona. Po takomto úspešnom začiatku novej značky vo svete módy sa tak s určitosťou môžeme tešiť ďalšiu kolekciu s jedinečným dizajnom. Sme zvedaví, s čím nás prekvapí nabudúce.

(Visited 44 times, 13 visits today)

Komentovať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *