Amazon údajne vyzýva ľudí, aby sa zúčastnili prieskumu za účelom získania tvaru a línií ich tela. Tí, ktorí sa rozhodnú dané údaje poskytnúť, sa zúčastnia programu, kde bude daná spoločnosť presne monitorovať parametre tela daných osôb a to po dobu 20 týždňov, informoval ”The Wall Street Journal”.

Pozvánky prichádzajú z Amazonom novo vyvinutej technológie určenej práve na tieto účely. Jedná sa o softvér, ktorý dokáže v 3D priestore detailne zaznamenávať tvar a pohyby vášho tela.

Amazon by tak vďaka tomuto riešeniu mohol v budúcnosti vytvoriť pre svojich zákazníkov možnosť si oblečenie odskúšať a to priamo vo virtuálnej realite a v pohodlí domova. Zároveň by tak dokázal odporúčiť presný štýl oblečenia pre každého návštevníka individuálne.

zdroj: Body Labs

Amazon v súčasnosti pozná o svojich zákazníkoch množstvo údajov. Od mena, adresy či údajov z kreditnej karty až po to akú značku mlieka do kávy používate. A teraz chcú vedieť ešte aj štruktúru nášho tela?

Podľa časopisu Wall Street Journal Amazon pozýva ľudí do svojich kancelárií, aby sa podrobili škúške, vyplnili krátky online dotazník zahŕňakúci údaje ako napr. hmotnosť, koľko času v minulosti venovali cvičeniu, či plánuju so svojou postavou niečo v budúcnosti robiť a mnohé ďalšie. Následne prichádza na rad sken celého tela, pričom celý proces je potrebné opakovať 30 minút a každé dva týždne.

Spoločnosť v prieskumníku uviedla, že sa zaujíma o proces zmeny, ktorá nastáva na našom tele za určité obdobie. Všetky údaje poskytnuté dobrovoľníkmi môžu byť v budúcnosti použité v hernom, ale aj v môdnom priemyslom. Amazon by tak vedel dokonale prispôsobiť dané kúsky oblečenia zodpovedajúc konkrétnej postave.

zdroj: amazon.com

Svetový gigant neustále rozširuje svoje impérium a darí sa mu to v celku fajn. V posledných rokoch sa im podarilo rozšíriť ich portfólio o vlastné podznačky, zaviesť službu Prime Wardrobe, teda program, ktorý dáva zákazníkom možnosť tovar reálne odskúšať, rozhodnúť sa a daný tovar bez akéhokoľvek poštovného vrátiť. Podľa niektorých zdrojov by sa Amazon mohol stať v predaji oblečenia lídrom na trhu. V súčasnosti zaujal druhé miesto, hneď po Walmarte.

Pokladáš dané riešenie za zmyselné? 🙂

(Visited 121 times, 1 visits today)

Komentovať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *